Povsem logično je, da spletne platforme, ki omogočajo, da preko njih pridobivamo nov obisk na našo spletno stran ali pa nove kupce, delujejo tako, da moramo za resen in učinkovit nastop na njih, plačati. Medtem, ko je njihov trud v glavnem usmerjen v to, da jih uporablja čim več spletnih uporabnikov, je posledično tudi interes poslovnega sveta (oglaševalcev) na njih večji, da oglašujejo.

Video (angl.) – 22 stvari, ki bi se jih moral naučiti vsak spletni marketingar

Kako poteka boj na področju spletnega marketinga danes?

Zato vlada med velikimi spletnimi platformami in različnimi internetnimi modeli, vsakodneven boj za prevlado pri uporabi in obiskanosti spletnih strani, izvirnost na področju spletnega marketinga v te namene, pa se zdi, da ne pozna meja:

  • socialna omrežja (FB, Google +, Instagram, Pinterest, itd…) zasledujejo en sam cilj. To je pritegniti in obdržati čim večje število spletnega prometa k njim, z namenom, da seveda te platforme postanejo zanimive oglaševalcem in podjetjem
  • spletne trgovine zasledujejo cilj čim več prodati preko interneta ter povečevati bazo prejemnikov svojih e novic in sporočil
  • spletne aplikacije zasledujejo cilj povečati število uporabniko vin downloadov njihovih aplikacij z namenom, da pritegnejo oglaševalce tudi med same aplikacije

cilj vseh teh aktivnosti spletnega marketinga je priti čimbolj pred oči z vsebino, ki jo nekdo plača (in na ta način pritegniti pozornost potencialnih kupcev).

Video (angl.) – 4 principi učinkovite spletne strategije

Kako lahko v tem boju uspe majhni podjetnik, ki s spletnim marketingom šele začenja svojo pot?

Majhnim podjetnikom in freelancerjem, se zdi, da danes praktično nimajo prav nobenih možnosti, da uspejo na spletu, še posebej, če je njihov budžet omejen in, če nimajo na voljo ne resursov, ne znanja, da bi lahko zajemali del te velike spletne pogače, ki si jo že vrsto let lastijo največja internetna podjetja.

A vseeno nekaj iztočnic za freelancerje na spletnem trgu in na področju spletnega nastopa, obstaja, čeprav nikjer ne piše, da je pot za uspeh v spletnem marketingu, enostavna in hitra.

spletni marketing uspeh majhen budžet
digital composite of business graphics with office background

Freelancerji in majhni podjetniki se naj za uspeh preko interneta osredotočijo predvsem na tiste prednosti in uporabnosti, ki jih velika podjetja ne morejo tako hitro umestiti v svoj spletni nastop:

  • freelancerji lahko začnejo s povsem nišno dejavnostjo, ki je ozko usmerjena na točno določeno področje delovanja na spletu
  • majhni podjetniki se specializirajo za točno določeno storitev in produkt, hkrati pa na področju spletnega marketinga ne nastopijo preko vseh kanalov naenkrat ampak osvajajo spletni kanal, enega po enega
  • finančne vložke omejijo na minimum ali prve pol leta sploh ne investirajo v plačljive spletne kampanje
  • takoj začnejo z gradnjo naravne baze prejemnikov njihovih sporočil
  • naučijo se organskega spletnega nastopa in optimizacije spletnih strani z namenom, da čim hitreje povečajo vidnost svoje spletne strani na naraven način

Primer dveh spletnih portalov, ki za svoje uspešno poslovanje ne uporabljata oglaševanja, pač pa nekatere druge metode spletnega marketinga. To sta podjetje Steklarstvo BREG (kuhinjska stekla po meri, steklene tuš kabine po meri, klasična in drsna steklena vrata, stopnice, ograje in steklena strešna kritina) in spletni portal Nadstreški.eu (kovinski in leseni nadstreški).

Ključne izbrane besede: spletni marketing uspeh majhen budžet