Večina tistih, ki spletno stran, že ima, vam bo povedala, da sama spletna stran, še ne prinaša dobička oz. koristi iz naslova prodaje produktov in storitev posameznega podjetja.

Po drugi strani, vam bodo prodajalci in izdelovalci spletnih strani, povedali, da če danes niste na spletu, niste nikjer.

Kaj je torej res?

kako izboljšati spletno stranJe sploh imeti spletno stran pomembno za spletni uspeh in povečanje prodaje? Ali lahko mirno podjetje “ignorira” internet in svoj posel opravlja tako, kot ga je v preteklosti.

Resnica za pridobitev posla, še posebej čez internet, je nekje vmes.

Če želimo posel začeti razvijati preko interneta, je spletna stran, nujna. Nedvomno. Ne moreš nastopati na internetnem trgu, če te na njem ni.

A resnica je tudi, da samo imeti internetno stran, za povečanje prodaje, preko interneta, ne bo dovolj (1, 2)

Razlog je pa preprosto v tem, ker je spletnih strani, na internetu že nešteto. Prostor, da pa je neka spletna stran vidna, pa ne.

Na Googlu se zraven plačljivih oglasov spletnih strani, prikaže še 10 internetnih strani. Drugih 20 na drugi strani. In tako naprej.

Če nisi na prvi strani, posledično dobiš premalo obiska (3, 4, 5)
Da bi bil na prvi strani, je potrebno znanje.

Večina podjetnikov, ki vstopa na internet, sicer ni pripravljena vložiti ne denarja, ne časa in ne znanja, v to kako priti na prvo Googlovo stran.

Raje za to najamejo zunanjo pomoč.

Kar je sicer čisto legitimna in logična “bližnjica” do spletnega uspeha – a razlika med plačati Googlu, da si na prvi strani in plačati nekomu tretjemu, da te spravi na prvo stran, ni prav velika. Denar gre v obeh primerih.

Ko se podjetnik prikopa do tega spoznanja, ponavadi začenja odpirati vrata dotoku znanj in informacij o tem kako na lasten način priti na prvo Googlovo stran.

Tekom učenja spozna, da dela za dosego tega cilja, niti približno ni malo.

A, podjetniki smo znani po trmi in odločenosti. Navsezadnje je to pot, ki je večino podjentikov tudi pripeljala do tod, kjer danes imajo svoje postavljene in zgrajene posle.

Nato se (skozi leta) podjetnik s pomočjo lastnih znanj, testiranj, izkušenj – in seveda, če se ne vda – prikobaca do prve Googlove strani.

Kmalu ugotovi, da se tudi tukaj ne cedita med in mleko.
In, da je za uspeh treba še nekaj več.

Tudi, ko po nekem čudežu, doseže prvo pozicijo na prvi Googlovi strani, ugotovi, da ta ni večna.
Da konkurenca tudi želi na prvo mesto.

Da besed, s katerimi se splača biti na čim boljših spletnih pozicijah, v Googlu, tudi ni malo. Da je teh besed (priložnosti) ogromno.

Spet začne kolebati o tem ali je vse skupaj vredno – ali pač je bolje najeti zunanjo pomoč.

Sklep: boj za boljše spletne pozicije ni boj s koncem. Češ, ko bomo enkrat prvi, bomo dosegli nebesa in nirvano.
Boj bo tekel naprej.

Zato je najpomembnejša stvar za delujoč spletni nastop v bistvu samo ena:

Zgraditi sistem po katerem bo naša internetna stran “večno v igri”. Večno v boju za dobra mesta.

Kako naredimo to? Spremljajte naš blog 🙂