Ko govorimo o učinkovitem spletnem nastopu, seveda ne moremo mimo tega, da ne omenimo izraza optimizacija spletnih strani. Namen te je pridobiti na našo spletno stran čim več spletnega obiska, hkrati pa preko internetne strani prodati več. Ker pa se vsaka optimizacija spletne strani začne z analizo ključnih besed, vam v prispevku v nadaljevanju, pojasnjujemo primer kako npr. poteka analiza ključnih besed za iskalnik Google za pisarniško pohištvo.
Spletna stran, ki trži pisarniško pohištvo, izjemno uspešno na slovenskem pohištvenem trgu, je npr. http://www.pohistvo123.si
Ker boste v njihovi ponudbi našli tako pisarniške mize, pisarniške stole in pisarniške omare, je seveda pred spletnim nastopom, za takšno spletno stran, potrebno analizirati ključne besede za vse tri programe trženja.
Za vse prodajne sklope lahko za iskanje ključnih besed uporabimo naslednja orodja:
- keyword planner oz. načrtovalnik ključnih besed od Googla
- keywordshitter za iskanje long tail, dolgorepih besed
- keyword.io za iskanje generičnih besed s podatkom o iskalnem volumnu posameznih besed
- in druge
Vse kar je potrebno vedeti o analizi ključnih besed (v vsega štirih točkah):
Pomembno pri analizi ključnih besed, za ta primer pisarniškega pohištva je naslednje razumevanje:
- nekatere ključne besede izražajo informativni namen. Skozi te besede se spletni uporabniki šele zanimajo za pisarniško pohištvo.
- druge besede izražajo nakupni namen. Skozi te besede spletni uporabniki iščejo ponudnike pisarniškega pohištva in primerjavo cene med njimi.
- nekatere analizirane ključne besede so generične (eno zložne ali dvozložne). Te besede imajo ponavadi visoke iskalne volumne, a žal tudi večjo konkurenco (kar pomeni, da bo rangiranje na njih, težje).
- druge ključne besede iz naše analize so dolgorepe, tako imenovane long tail besede, ki pa jih sicer ne vtipka veliko število ljudi, a iz njih razberemo bolj definiran namen spletnega uporabnika. Npr. iz dolgorepe ključne besedne zveze “kje kupiti poceni pisarniško pohištvo v okolici ljubljane” lahko precej natančneje sklepamo, da vtipkajoči išče poceni nakup pisarniškega pohištva v okolici Ljubljane. Iz generične dvo besedne zveze “pisarniško pohištvo” namena vtipkajočega ne moremo zadeti tako natančno. To pojmovanje je pomembno zato, da znamo na različne ključne besede pripravljati različne vsebine.