Spodaj je v okviru naših zapisov predstavitev najrazličnejših akterjev, ki se ukvarjajo z marketingom in oglaševanjem ter na splošno delujejo na področju trženja ter svetovanja pri trženju in komuniciranju, predstavljena agencija za digitalni marketing in oglaševanje Novelus iz Maribora (ki pa zraven internetno marketinških storitev) ponuja tudi ostale storitve in rešitve za marketing. Pri Novelusu so na področju digitalnega marketinga v ospredju predvsem rešitve v okviru inbound marketinga, komuniciranje z javnostmi, digitalno oglaševanje, medijski zakup, družbena omrežja, dizajna, grafičnega oblikovanja in vsega ostalega, kar danes uvrščamo med že klasične storitve agencije za marketing in oglaševanje. Agencija za marketing in oglaševanje Agencija Novelus je na marketinškem področju že več kot desetletje prepoznana kot full service marketing agencija, ki nudi ne samo parcialne ali celovite marketinške rešitve na področju Slovenije, temveč tudi marketing storitve na področju Hrvaške, Srbije in celotne jugovzhodne Evrope. Če ste eden izmed tistih, ki iščete največje oglaševalske agencije v Sloveniji ali celo, če vas specifično zanimajo oglaševalske agencije npr. v Mariboru ali oglaševalske agencije v Ljubljani, je potrebno vedeti, da se agencija Novelus postavlja na trg agencij za oglaševanje, ob bok nekaterim drugim, slovenskim najbolj prepozavnim oglaševalskim agencijam. Nedvomno je za slednje dokaz dejtvo, da boste, v kolikor v največje spletne iskalnike vtipkate izraze, kot so oglaševalska agencija maribor, marketinške agencije v sloveniji ali celo marketinška agencija, med prvimi rezultati spletnih iskalnikov zanesljivo naleteli tudi na agencijo Novelus. Le ta ima sedež na ulici heroja Nandeta v Mariboru. Svoj renome pa si je Novelus ostvaril predvsem skozi to, da se jim je uspelo pozicionirati kot agencijo za marketing v specifičnih panogah. Tako so npr. najbolj poznani kot agencija za marketing v turizmu, agencija za marketing in oglaševanje v modnem marketingu, finančnem marketingu, IT industriji ter ostalih.

Spletno oglaševanje – dodatne ideje

V zvezi z oglaševanjem na spletu in predvsem učinkovito prodajo preko interneta, smo tudi na našem blogu pripravili kratek članek, ki vsbeuje kar 3 nasvete o tem kako izboljšati prodajo preko spletne trgovine. Članek o izboljšanju spletne prodaje si lahko ogledate na povezavi. Če tudi sami potrebujete kompetentnega partnerja na področju oglaševanja in trženja tako na spletu kot tudi ostalih medijih, obiščite njihovo spletno stran in preverite njihovo ponudbo. V kolikor ste na področju digitalnega marketinga šele začetnik, morda ne bi bilo narobe, če predhodno, uvodoma preberete še kaj več o tem kaj digitalni marketing sploh zajema.

Največ denarja pri spletnem oglaševanju in nastopu prihranimo s kakovostnim analiziranjem ključnih besed

Glede na to, da je Google, zadnjih nekaj let, praktično prvak uporabnikov spleta in, da preko Googla praktično poteka največ spletnega prometa, je logično, da so marketinške agencije in tudi marketing strokovnjaki, posamezniki, večino svojih naporov za učinkovito trženje, v zadnjih letih usmerili pretežno v učinkovit trženjski nastop na Googlu.

Glede na to, da pa Googlove platforme in kanala uporabljamo s pomočjo besed (ki jih vtipkamo v iskalnik Google in tudi v YouTube) ter ključnih besed, ki jih (v zadnjem času) izgovarjamo v Google, je učinkovitost marketinških kampanj odvisna predvsem in v prvi vrsti od tega kako dobro marketinška agencija oz. mi sami, če na spletu nastopamo samostojno, znamo analizirati ključne besede, ki jih spletni uporabniki, uporabljajo pri interkaciji z Googlovimi (in tudi drugimi) spletnimi platformami.

Analiza ključnih besed ne predstavlja zgolj nabora in iskanja ustreznih besed, na katere želimo optimizirati našo spletno trgovino oz. spletno stran oz. pripravljati spletne vsebine, temveč predvsem razumevanje razlik med posameznimi ključnimi besedami.

Nič nam namreč pri trženju preko spleta ne koristi, če znamo sestaviti seznam zanimivh ključnih besed, če ne razumemo, da so nekatere ključne besede informativne narave (in nimajo nakupnega naboja), druge so nakupne (a premalo profitabilne) in tako naprej.