V spodnjem prispevku je predstavljena strategija spletnega nastopa za spletno prodajo vgradnih omar.
Spletna stran www.vgradneomare.eu spada med eno izmed nišnih spletnih domen matične internetne strani Mizarstvo.si, na kateri je ista ekipa želela, na podoben način, kot na ostalih spletnih straneh, vzpostaviti spletni model, ki bi prinašal povpraševanja predvsem za izdelavo vgradnih in ostalih, garderobnih in drugih omar, izdelanih specifično po merah prostorov, naročnikov.
Z željo učinkovitega spletnega nastopa je bil namen spletne nišne domene, predvsem na “drugačen” način predstaviti program vgradnih omar, učinkovito pridobivati povpraševanja za vgradne omare, večati bazo prejemnikov e naslovov katerih se sistematsko, enkrat tedensko pošiljajo nove vsebine iz področja vgradnih omar ter vzpostaviti konstantno in organsko rast spletnega obiska na spletno stran.
Strategija spletnega nastopa za spletno prodajo vgradnih omar
Metoda in taktika pristopa je SEO, saj naročnike niso zanimale plačljive spletne kampanje (adwords in facebook).
Z željo doseganja zadanih ciljev je bila najprej izdelana strategija spletnega nastopa, ki je vključevala vsebinski marketing, z upoštevanjem vseh onsite in offsite seo smernic za pravilno optimizacijo spletne strani in vseh spletnih vsebin, slednje pa je vključevalo redno pripravo blog zapisov na temo vgradnje garderobnih omar v različne prostore.
Na ta način so na spletni strani predstavljani realni primeri vgradnje vgradnih omar v najrazličnejših prostorskih situacijah (pod stopnicami, v spalnicah, v otroških sobah, predsobah in na hodnikih, ipd…).
Za ustrezno segmentacijo interesentov za vgradne omare, so izdelane landing strani, ki usmerjajo interesente za vgradne omare, na podlagi različnih prostorskih situacij, na posebej izdelane spletne podstrani in oddajo povpraševanj.
Tako so izdelane posamezne spletne podstrani za tiste, ki iščejo kotno vgradno omaro, vgradno omaro, ki je postavljena med dva zidova, vgradno omaro, ki ima na eni ali drugo strani, omarno stranico, vgradno omaro, ki je postavljena v sredino prostora, kot pregradna omara in landing stran za tiste, ki želijo postaviti svojo vgradno omaro v mansardnem prostoru.
Od interesentov obrazci zahtevajo oddajo njihovega elektronskega naslova (s čimer raste baza prejemnikov e novic, približno 20 e naslovov na teden), oddajo telefonske številke, opis zahtevanih dimenzij za hitro pripravo info ponudbe in informacijo od kod prihajajo povpraševalci.
Povpraševanje je nato dodeljeno terenskemu svetovalcu, zadolženemu za določeno področje. Ta pripravi informativno ponudbo za želene vgradne omare in se v primeru močnejšega interesa, s potencialnim kupcem dobi na domu bodoče stranke. Tam pa opravi tudi natančno izmero prostora, kjer bo garderobna omara postavljena, predstavi še ostale možnosti in seveda vse vzorce, med katerimi lahko stranka zbira pri izdelavi svoje omare.
Oznake: Strategija spletnega nastopa za spletno prodajo vgradnih omar