Napoved rasti spletnih video naročnin na IP TV
Število televizijskih naročnin na kakšen IP TV system na spletu v Severni Ameriki naj bi se med letoma 2017 in 2022 povečalo za več kot 50%. Do takrat strokovnjaki s tega področja napoveduje, da bo več kot 70% televizijskih gospodinjstev v Združenih državah Amerike naročilo vsaj eno spletno video storitev.
Severnoameriški spletni video naročniški trg je daleč najbolj zrel v svetu. S 112 milijoni naročnin na spletnih filmskih in televizijskih platformah, od tega je samo v ZDA 105 milijonov. Predvideva se, da se bo število naročnin na kakšen IP TV system do leta 2022 povzpelo na 171 milijonov naročnin. To pomeni povečanje za 59 milijonov od konca leta 2016 ali 53-odstotno povečanje v petih letih.
“Pomembno je poudariti, da so te številke strašne,” pravi eden izmed virov, ki raziskuje to področje in objavil rezultate. Mnogi domovi že uporabljajo več kot en IPTV system, še posebej v ZDA. To pojasnjuje, zakaj strokovnjaki do leta 2022 napovedujejo 132% rast IPTV v gospodinjstvih.
Napoved rasti spletnih video naročnin za Severno Ameriko
Približno 60% gospodinjstev v Združenih državah se je konec leta 2016 prijavilo na vsaj eno spletno video storitev, kar je skupaj približno 70 milijonov domov. Vsak naročnik je v povprečju podpisal 1,5 naročnino na storitev, ki vključuje kakšen IP TV system.
Do leta 2022 je napoved, da se bo skoraj 70% gospodinjstev v Združenih državah pridružilo vsaj eni storitvi. Pri čemer se bo posamezno gospodinjstvo naročilo na povprečno 1,88 storitev.
V Združenih državah bo skoraj 160 milijonov naročnin, ki vključuje kak IP TV system. V Kanadi pa več kot 12 milijonov
Ocenjuje se, da bo rast naročniških storitev z leti počasnejša, vendar bodo domovi, ki se prijavljajo, naročeni na več storitev hkrati.
Netflix in Amazon naj bi v letu 2022 še vedno predstavljata več kot 70% spletnih naročnikov na internetu v Severni Ameriki. V primerjavi z letom 2017, to pomeni več kot 78%.
Netflix bi naj do leta 2022 v Združenih državah Amerike dosegel 59 milijonov naročnikov, kar je za 11 milijonov oz. 23% več, kot jih je imel konec leta 2016. V Kanadi bi naj imel Netflix 7 milijonov naročnikov, kar v primerjavi z letom 2016 pomeni 26-odstotno povečanje.