Tukaj je napisanih 5 preprostih trikov za povečanje prodaje preko interneta.
5 preprostih trikov za povečanje prodaje preko interneta
Pripeljite več obiska na vašo spletno stran
Uspeh v spletni prodaji oz. povečanje internetne prodaje, je v prvi vrsti odvisno od tega, koliko obiskovalcev sploh najde vašo spletno stran. Za povečanje obiskanosti vaše spletne strani, lahko uporabite različne metode; plačljivo spletno oglaševanje (npr. čez Google adwords oglaševanje, facebook plačljivi oglasi, ipd….) lahko pa svoj spletni nastop zasnujete tudi čez SEO. Seo je v internetnem marketingu poznan kot izraz pod katerim se skrivajo tehnike in metode za boljšo (višjo) uvrščenost spletne strani v iskalniku (predvsem Google), za večino podjetij pa je zanimiv zato, ker namesto direktnega vložka denarja, za njegovo izvajanje potrebujemo le čas (in izkušnje oz. znanje).
Pripeljite obiskovalce, ki so zainteresirani za vaše produkte
Za povečanje prodaje preko interneta, ne bo zadoščalo, da “samo” povečamo obiskanost naše spletne strani. Pomembno je, da obiskanost naše spletne strani povečamo tudi s “pravimi” in za nas, zanimivimi obiskovalci. Če smo npr. spletna trgovina, ki preko interneta prodaja meso, je vsakemu logično, da nam prav nič ne koristi, če našo spletno stran, obišče na mesec, 10.000 vegetarijancev.
Kakovostno povečanje obiska (z nam zanimivimi spletnimi obiskovalci na našo spletno stran) povečamo tako, da smo pozorni na kreiranje vsebin, ki se prikažejo uporabnikom, po tem, ko vtipkajo določeno ključno besedo v svoj iskalnik.
V zgornjem primeru prodaje mesa, bomo tako za naše obiskovalce, pripravili spletno vsebino, ki se prikaže obiskovalcem, ki vtipkajo v Google npr. naslednje besede: poceni meso, ugodno domače meso, pravo slovensko meso, meso iz domačije, ipd….
V svojih spletnih vsebinah bodite koristni in uporabni
Internet je strahovito velik in spletni obiskovalci smo danes razvajeni, da želimo natančni in hitro informacijo o tem kar nas zanima, takoj. Če te ne dobimo, v prej kot treh sekundah, zapustimo spletno stran in se odpravimo na drugo.
To pomeni, da moramo pri posredovanju svojih informacij imeti v mislih kaj natančno utegne zanimati tistega, ki je določeno besedo vtipkal v Google in mu posledično serviramo točno to informacijo. Tako bomo povečali zadržanost spletnih obiskovalcev na naših straneh, hkrati pa bomo v očeh obiskovalcev postajali spletna stran s kredibilnimi in uporabnimi informacijami.
To ima za posledico boljšo uvrščenost naše spletne strani v iskalnikih, slednje pa v povečanju prodaje.
Prikazujte primere
Realni primeri prodajo prej kot 10.000 fotošuting slik. Ko spletni uporabniki brskajo med slikami, sanjajo, zbirajo ideje, raziskujejo, primerjajo. Ko jih zanima konkretna informacija oz. rešitev si znajo to najlažje predstavljati, če rešitve že vidijo.
In zato pridejo najbolj prav konkretni primeri.
Prodajate nadstreške? Prikažite 30 primerov že izdelanih nadstreškov. Spletni obiskovalci vam bodo verjeli, da dejansko prodajate nadstreške.
Prodajate prehranska dopolnila? Opišite primere pozitivnih učinkov pri dejanskih strankah.
Osredotočite se na dejstva, ne olepševanje resnice
Seveda imamo pri spletni prodaji in v življenju na sploh, vsi tendenco, da stvari in storitve, ki jih ponujamo, prikažemo lepše kot so v resnici. Češ, tako bomo prodali več, za višjo ceno.
Pa to ne drži.
Najbolje se prodaja resnica. Imate do danes samo 5 strank. Povejte to. Povejte, da ste na spletu začetnik (izkušeni spletni obiskovalci to tako ali tako že vedo s pogledom na vašo internetno stran) in, da se prebijate šele na trgu. Svojim strankam se posvetite. Ne osredotočajte se na to, da imate čimveč strank, ampak, da obstoječe poservisirate maksimalno kakovostno.
Saj veste…. dober glas, seže v deveto vas.
Priporočamo: izbor 10 člankov s katerimi bo vaša internetna prodaja še boljša.
Še: video o izboljšanju spletne prodaje (srbski jezik):
Ključne besede: 5 preprostih trikov za povečanje prodaje preko interneta
Priporočamo še: 3 dodatni nasveti za povečanje prodaje